Grija pentru detalii
Grija pentru detalii

Pachet conferințe Business

Pachet conferințe Business

Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate dar și prin confortul participanților.

Vă punem la dispoziție un pachet conferințe business care acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, de serviciile solicitate și de numarul de participanți vă putem realiza și o ofertă personalizată.
Ne-am adaptat solicitărilor clienților și am reconfigurat set-up-ul sălilor și al meselor astfel încât normele de siguranță și distanțare să fie respectate.

Oferta noastră este

Eveniment fară cazare

Preț / persoană

10-25 persoane

de la 137 lei

26-50 persoane

de la 132 lei

Eveniment cu cazare

Preț / persoană

Supliment camera single

10-25 persoane

de le 353 lei

167 lei

26-50 persoane

de la 347 lei

167 lei

PACHETUL INCLUDE:

– 2 coffee break-uri cu apă, ceai, cafea
– Prânz (set meniu) cu supă / antreu, fel principal, garnitură, desert, apă
– Sala de conferință dotată cu video proiector, ecran proiecție, flipchart și markere, wifi
– Cazare în cameră Dublă Superior (pentru evenimentele pe mai multe zile)

Tarifele sunt valabile pentru serviciile menționate în pachete, cu variantele de mese propuse de hotel, în limita disponibilității. Orice modificare adusă pachetelor prezentate (meniuri, tip de cameră) va genera costuri suplimentare.
Tarifele sunt exprimate în LEI, includ TVA și taxa locală de promovare turistică.
Disponibilitatea camerelor va fi confirmată în limita disponibilității în momentul solicitării ferme.

În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele 6 săli de conferințe de la Grand Hotel Continental. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE

Dacă ai nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.

Vă rugăm să ne contactați la: info@grandhotelcontinental.ro

MĂSURI SIGURANȚĂ

» Ne adaptăm solicitărilor clienților și reconfigurăm set-up-ul sălii și al meselor astfel încât normele de siguranță și distanțare să fie respectate numarul maxim de persoane admis
» Asigurăm tehnologia și dotările necesare pentru organizarea evenimentelor hibrid
» După utilizare fiecare sală intră în tratament de igienizare a aerului folosind generatorului de Ozon
» Curățăm și dezinfectăm frecvent filtrele de la aparatele de aer condiționat, conform planului intern de prevenție
» Fiecare sală este dotată, la intrare, cu dispenser cu dezinfectant
» Masca de protecție este obligatorie pe toata durata evenimentului, pentru toți participanții
» Echipamentele tehnice puse la dispoziție de Continental Hotels sunt supuse unui protocol de curățare și igienizare, astfel încât să nu fie afectată calitatea și propietățile echipamentelor
» Echipa Continental Hotels este instruită în permanență cu privire la protocoalele de securitate și igienizare privind Covid 19
» Am delimitat fluxurile de intrare / iesire în spațiile de evenimente
» Organizatorul evenimentului își asumă obligativitatea informării participanților la eveniment, cu privire la măsurile de igienă și regulile de siguranță incluzând, dar fără a se limita la purtarea măstilor de protecție și respectarea distanțării sociale impuse de autorități conform legislației în vigoare
» Continental Hotels își rezervă dreptul de a interzice accesul persoanelor care nu respectă normele de siguranță și de igienă
» Totodata, Organizatorul evenimentului se obligă să despăgubească Continental Hotels cu valoarea eventualelor amenzi și/sau alte sancțiuni aplicate de către autoritățile competente, ca urmare a nerespectării de către persoanele participante la eveniment, a regulilor de siguranță și a măsurilor de igienă

©2020 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media