Grija pentru detalii
Grija pentru detalii

Pachet conferințe Business

Pachet conferințe Business

Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate dar și prin confortul participanților.

Vă punem la dispoziție un pachet conferințe business care acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, de serviciile solicitate și de numarul de participanți vă putem realiza și o ofertă personalizată.

Oferta noastră pornește de la 160 ron/participant + TVA*

Acest pachet conferințe business include:

  • Acces la sala de conferințe Tonitza (capacitate maximă în set-up U-shape de 30 de persoane), Aman (capacitate maximă în set-up U-shape de 25 de persoane) sau Petrașcu (capacitate maximă în set-up U-shape de 15 persoane) dotate cu echipamente audio-video
  • Welcome coffee break la primirea participanților
  • Coffee break în prima parte a zilei ce conține apă, cafea și selecție de ceaiuri
  • Masa de prânz
  • Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților

*această ofertă este valabilă pentru minim 10 persoane.

În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele 6 săli de conferințe de la Grand Hotel Continental. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE

Dacă ai nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.

Vă rugăm să ne contactați la: info@grandhotelcontinental.ro

pachet conferințe business
pachet conferințe business
pachet conferințe business
pachet conferințe business

©2018 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media