Evenimente corporate

Grand Hotel  Continental București este alegerea perfectă pentru oranizarea de evenimente corporate. Numeroasele săli de conferință, personalul creativ cu rol de consiliere în organizarea de evenimente corporate și experiența acumulată în organizarea evenimentelor pentru numeroase companii sunt cartea noastră de vizită.

În cadrul Grand Hotel București puteți opta pentru una dintre cele șase săli de conferință special pregătite pentru evenimente corporate, fiecare dintre aceste săli având un design elegant, special creat pentru acest tip de eveniment.

Sălile pentru evenimente corporate înglobate în Grand Hotel București sunt echipate cu toate facilitățile necesare: WiFi, video-proiector, ecran multimedia sau flip chart. De asemenea, la cerere, putem asigura traduceri simultane, sistem audio & video, televoting sau lumini de scenă. Grand Hotel București înțelege perfect importanța unui eveniment corporate reușit și știe cum să se plieze perfect pe nevoile clienților pentru a impresiona invitații și pentru a oferi cel mai bun tratament.

Coffee Break

Coffee Break & Lunch

6-90 pers. 6 săli

În cadrul unor evenimente corporate sau a unui business meeting, pauzele de cafea sunt extrem de importante. Grand Hotel Continental înțelege foarte bine acest aspect și promite o organizare impecabilă a sesiunilor de coffee break.

Cere ofertă
Descriere

Fie că e vorba despre o cafea aromată, un ceai fin, o gustare dulce sau un croissant, pauzele de cafea din timpul unor evenimente corporate le oferă invitațiilor oportunități de networking, dezbatere și punerea în practică a ideilor constructive. În plus, pentru a înlătura oboseală și a crește puterea de concentrare, Grand Hotel Continental organizează și healthy break-uri, unde servim fresh-uri și smoothie-uri.

În timpul pauzelor de prânz, mâncarea poate fi servită în format finger food, set meniu sau buffet standing. Meniul pentru prânz cuprinde și preparate de tip vegetarian pentru oaspeții cu restricții alimentare. De asemenea, se poate opta pentru un prânz rapid, de tip cocktail, în care servirea este realizată pass around.

Beneficii

Flexibilitate

Experiența în organizarea evenimentelor corporate ne face să credem că pauza este o piesă importantă din puzzle-ul unui eveniment. De aceea, suntem flexibili la cererile clienților noștri, fiecare membru din staff fiind instruit să vă servească și să vă trateze într-un mod care să vă depășească așteptările.

Creativitate

Misiunea noastră este să oferim ceva în plus pentru fiecare serviciu. De aceea, vă asigurăm că nu ducem lipsă de creativitate pentru prepararea băuturilor și gustărilor într-un mod atrăgător, astfel încât să trezească apetitul unei noi sesiuni de conferință.

Inspirație

Ne mândrim cu un mobilier unic, fiecare piesă din foaier spunând o poveste în sine. De asemenea, în pauza de cafea puteți admira tablourile expuse la ieșirea din sălile de conferință, operele aparținând Muzeului Municipal București.

Business Meeting

Business Meeting

6-90 pers. 6 săli

Fiecare business meeting contribuie la succesul în afaceri, iar personalul nostru se va ocupa de toate detaliile, astfel încât oaspeții să primească cel mai bun tratament.

Cere ofertă
Descriere

Indiferent dacă e vorba despre un business meeting la cină sau prânz, Grand Hotel Continental îți pune la dispoziție o locație centrală, sofisticată. Atmosfera degajată și intimă, meniul cu preparate sofisticate și delicioase, alături de servirea impecabilă sunt ingredientele unui business meeting reușit.

Beneficii

Calitatea servirii

Indiferent de cât de gustoasă și arătoasă ar fi mâncarea, o întâlnire de afaceri poate fi ruinată dacă serviciile de servire nu sunt la înâlțime. De aceea suntem proactivi, gata să vă sfătuim în alegerea unui meniu reușit și să vă aducem la îndeplinire toate cerințele.

Cadru luxos

Succesul unei întâlniri de afaceri este dat și de ambianța locului ales, iar restaurantul Concerto este un spațiu deosebit. Eticheta locației este unul din factorii importanți pe care partenerul de afaceri îl ia în considerare și poate determina reușita întâlnirii.

Petreceri corporate

Petreceri corporate

40-70 pers. 1 salon

Restaurantul Concerto Fine Dining este locul perfect pentru organizarea unui astfel de eveniment.

Cere ofertă
Descriere

Organizarea de petreceri corporate a devenit deja o tradiție pentru Grand Hotel Continental. Fie că sunt organizate sub forma unei cine de business, unui prânz de lucru sau a unei petreceri festive, profesionalismul nostru și cadrul elegant al hotelului ne recomandă de fiecare dată ca prima opțiune pentru petreceri corporate. Restaurantul Concerto Fine Dining este locul perfect pentru organizarea unui astfel de eveniment.

Beneficii

Intimitate

Petrecerile corporate au rolul de a îmbunătăți relația dintre angajați, ceea ce conduce mai apoi la o atmosferă plăcută la locul de muncă. Din acest motiv, este important ca întâlnirea la final de an să aibă loc într-un loc intim, care să invite participanții la conversații destinse.

Savoare în farfurie

Preparatele noastre sunt ingredientul secret al serii, fiind realizate sub îndrumarea chef-ului nostru, Roxana Anghel. Veți regăsi în farfurie o explozie de culori, arome și gust intens, care vă va crea senzația unei sărbători culinare.

Calitatea muzicii

Muzica este cea care dă tonul într-o petrecere, indiferent dacă alegeți varianta unei petreceri festive sau a unei mese cu un grup restrâns de colegi. Vă putem pune la dispoziție muzică de calitate, în funcție de gusturile dvs.